søndag den 22. november 2009

Hvad er julens farver?

Julen har mange farver. Denne banner lavede jeg sidste år af julepapir som efter min mening er helt fantastiske, glade julefarver. Den hænger i vores gang og byder velkommen og det har den gjort hele året nu.
Den næste banner lavede jeg også sidste år af julepapir fra Basic Grey 2008. For nogen er det den eneste og rigtige julefarve. Den passer også godtnok ind i stuen hvor det meste julepynt er rødt. Jeg har desværre ikke så meget i de friske farver. Så sådan bliver det også i år.




Derud over ser man hvert år andre jule trend farver som sort, lilla, blå mm. Hvad er din julefarve?
Nu smutter jeg i juleværkstedet og tilbringer resten af søndagen. Det er rigtig hyggeligt nu det rusker og regner udenfor:0) Idag er vist en dag hvor det ikke rigtigt bliver lyst udenfor. Mathias er ude og løbe, så jeg har lige sat en dejlig leverpostej i ovner, så om et par timer er der nybagt brød og varm nybagt leverpostej. I aften er der flæskesteg med kartofler, rødkål og en dejlig brun sovs.
Tak for besøget og fortsat god søndag;0)

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre bannere!
Jeg selv er mest til de traditionelle julefarver, men jeg kan også godt lide andet.

Hellemor sagde ...

Hej Sofie.

Nej, nej en flot banner både i de friske farver og i de traditionelle farver. Jeg er nok mest til meget moderat med juleting i svenskerrød med en blanding af naturens farver (kogler, fyrgrene, mosgrøn m.v.)

Øv, havde glædet mig til at hilse på dig i Asdal, men der var ingen Sofie. Jeg var sikker på at du var selvskrevet.

god søndag aften.

Sanne sagde ...

Du har den fedeste stil Sofie - jeg er IMPONERET - meget smukt!

Mette W. Sørensen sagde ...

De er bare fine de bannerne.. Ja min julefarve er rød og atter rød, sådan bliver det nok altid.

Uhh god aftensmad.. Her har den stået på samme menu... LÆKKERT. Har været til Kreativ dag idag og Brian og ungerne havde rigtig gang i kokkeriet da jeg kom hjem.

Mette sagde ...

Det er meget søde bannere du har lavet. Jeg må se om ikke kan få lavet en her til jul.
Tak for kigget.

troll13 sagde ...

Wow, de er bare fantastisk flotte.
Jeg tror egentlig jeg er meget traditionel angående julens farver, og alligevel har jeg i år brugt mange andre også. Men det er nok mest i mine designeropgaver, selv et pink julekort er det blevet til ;o)))

Netti sagde ...

Superflotte bannere du har lavet. Her er julen rød og grøn med sort, sølv og hvid i år. Jeg synes at den lilla er helt vidundelig men passer ikke ind i vores hus.

Ditte sagde ...

Ja, hvad tror du selv? ;o)
Har snart været igennem mange farver - grøn og guld, lilla, har endda haft en orange juledekoration et år, men gengangeren er selvfølgelig rød. Ingen jul uden rød, men nu om stunder blander jeg den med lyserød, pink, isblå, hvid, lyseblå og forskellige grønne nuancer. Derudover er guldet erstattet af sølv. ja, og så skal der selvsagt også hentes noget natur ind i stuen, som gran, sukkulenter, olivengrene, lærkekogler, amarylis, rensdyrlav osv. Glædelig jul!